01 listopada 2012

Relacja "Warszaty poetyckie"

05.10.2012 roku w TPG odbyły się "Warsztaty Poetyckie"

prowadzone przez młodego wciąż uczącego się pisać poete Pawła Wiśniowskiego,który podzielił się swoją wiedzą poetycką.
Przebieg warsztów zainteresował uczestników,którzy wyrazili chęć do kontynoowania tego typu działań:
Oto dzieła uczestników warsztatów:
Autor:Katarzyna Radzińska

Jestem głuchy,czy mam swój język?
Myśli czarne chcę ubrać w słowa
opowiedzieć o miłości,zaśpiewać piosenkę..
Ludzie mówią: głuchy,och żałoba
Chcesz coś powiedzieć?podać Ci długopis?
Nie!mam swój język...
Tu jakiś czarny humor się rozgrywa
Jestem głuchy,nie pozbawiony słowa
Mogę migać-wymigam Ci poezję


Autor:Radosław Jordan

Słyszeć kroki na tłuczącym szkle
Słyszeć chcę!
Słyszeć towarową windą
z góry na dół mknącą
słyszeć chcę!
Ja Cię bardzo dobrze
słyszeć chcę!

Autor:Andrzej Liczmonik

Gorące lato tchnie spokojem
Wśród złocistych łanów zbórz
krzątają się żniwiarze
idę na spacer przez pola i łaki
w sercu buchają wspomnienia
dawno minionych wakacji
gdy biegając po trawie
zbierało sie niedojrzałe owoce
symbol młodości
która pamięta...

Autor:Paweł Wiśniowski

  "Głuchołazy"
Moje serce zostawiłem malutkiej mieścinie
Głuchołazy ma imię,ta Ojczyzna w pradolinie...
Tam została moja dusza,wszystkie rzeczy i pamiątki
moja mama i babunia która uwielbiała porządki
niczym żołnierz który słucha serca swego wielce
wyruszyłem w świat daleki,zostawiając serce